söndag 1 november 2009

Priserna har kommit!

Nu har mina priser från tävlingen kommit och dom var jättefina och jag är jätteglad över denna tävling! :)
Jag fick denna väska... Hm, pärltjej.... Kanske ger den till Moa eller så kan ju iof ha pärlsaker där i.. Hur som helst så var dn rosa och fin... ;)
Nya tänger fick jag också vilket var kanonbra för den ena som jag redan hade är nästan trasig... Dessutom fick man dem i en sådan fin och bra "väska" att förvara dem i.
En necessär.

Dessa storastora pärlor var jättehärliga... Sådana ska jag nog köpa hem! :)
Mallar till halsband och armband... Har dock inte klurat ut hur de fungerar.... :P
Massa smyckesdelar och länkar.. finfina saker....
Fina pärlor i härliga färger, bland annat petrolfärgade... :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar