torsdag 3 februari 2011

Ring, Ring!

Här har vi en tjej med smak! ;) Hon skulle ge bort en riktig kärleksförklaring till sin pojkvän. En ring med hennes namn instansat på utsidan. Inuti står det; ÄR DIN.
Hon beställde en likadan ringtillsig själv, men med sambons namn på utsidan, och insidan; ÄR MIN.
Gulligt, och kan det vara så att det blir en Alla hjärtans dag-present!? :) Hon beställde även en kärleks-ring till sig själv och en syster-ring till sin syster. Sött och det var roligt att göra ringar till halva släkten! ;)
Skickade dem igår, så jag hoppas hon får dem idag.










Denna ring har en tjej beställt som nyligen fick barn! :) Sså mysigt med sitt lilla barns namn på. Det blir nog snart dags att nyskapa till mig själv tror jag! :)


Det är så fruktansvärt roligt med smyckena ska ni veta och ni ALLA som beställer, eller "bara" ger mig beröm för det jag tillverkar, gör mig så GLAAAAAD!! :)
Fantastiskt roligt. TACK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar