söndag 25 oktober 2009

Smyckesparty på gång! :P

Det är så himla skoj det här och jag vill pyssla mer och mer med det här! :) O nej, jag har inte ångrat mig angående att jag börjat läsa. Absolut inte! :) Det känns väldigt roligt och RÄTT! Även om det är tufft och säkerligen kommer bli tuffare!
Detta med smyckena är och kommer fortsätta vara min UNDERBARA hobby men jag SKA vidareutveckla det verksamheten. Många bollar i luften är väl egentligen jag i ett nötskal... Jag ska bara försöka kombinera ihop allt jag vill göra! :P Bli effektivare. Men hur blir man det? :P Tihi, det tål att jobbas på! :)

Igår fick jag ett mail av en tjej som jag faktiskt ALDRIG träffat! Det är min sambos gamla kompis fru! Hon har fastnat för mina smycken säger hon;) oxh nu vill hon ha ett smyckesparty! :P
Jätteskoj och hon verkar jättetrevlig ( o nej, inte bara för att hon vill ha ett smyckesparty ;) ...) Vore kul med nya bekantskaper och då är ju söta rara tjejer ett stort plus... :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar