måndag 9 november 2009

Sååå skoj... :)

Idag när jag kollade min mail till min smyckesblogg hade jag fått två mail om smycken och båda gällde killsmycken! :) Det är roligt! Vi får se om det blir några beställningar, vilket jag såklart hoppas på. Det är extra roligt att det blir fler som blir intresserade av killsmycken! :)

Jag känner att jag nu vill hitta en leverantör på egendesignade tags så att jag kan ordna ett eget namn. :) Det verkar dock inte vara det enklaste. :(

Andra roliga saker som händer framöver gällande smyckena är att jag ska ha ett smyckesparty på Torsdag! Det är hemma hos en tjej som jag aldtig träffat, så alla som kommer dit är helt "nya" för mig, men det ska bli roligt! :) Hoppas bara att jag hinner göra lite nytt också... :) Det brukar ju bli mest beställningar, men oavsett så kommer det bli en toppenkväll, det är jag säker på! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar