torsdag 2 augusti 2012

Sambo/kärleksringar!

Nu ligger förmodligen denna smyckesbeställning hos någon postgubbe och delas väl ut runt lunch idag! :) Tror det var till Gullspång den skulle om jag inte blandar ihop dem totalt. ;)
Det var i alla fall en tjej som ville beställa en ring till sig och sambon, men var lite orolig över om jag kunde göra den i "hans" storlek. Självklart kunde jag det, men mycket mer än så var det inte, även om ringstocken jag tillverkar ringarna på går upp till strl 25. Storleken jag gjorde denne mans ring i var 24 så det gick alldeles utmärkt. :) Stilrena med svart text och svarta hjärtan efter namnen!
 

Läckra, eller hur!? :)

Inuti ringarna valde hon instansningen ÄR MIN i den ena och ÄR DIN i den andra. Insidans instansning är ofärgad.

2 kommentarer:

  1. Vad kostar detta? :) mvh clara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Clara!
      En ring med ett namn kostar 199 kr, och extra instansning kostar som i detta fall med "är din/min" 79 kr. Färgad text kostar 10 kr. :) Det som är ett stort plus i kanten är att ringarna inte tappar sin färg som andra oäkta smycken gör. :)
      MVH Emma

      Radera