tisdag 20 december 2011

Julbeställningar!



En kund beställde ringar till sig själv och sin sambo. Instansat var de bådas namn. Sött.



Så enkel och fin. Gillar även namnet. Liv. Både som namn och som just ett tecken på vårt liv och att man ska leva sitt liv och inte stå bredvid och se det passera. Oj! det blev djupt... :)

Dessa hjärtanringar är omtyckta! :) Söta och enkla.

Detta beställde en tjej som bor utomlands, men som kom hem nu över jul så jag kunde skicka det till henne på en adress, här i sverige. :)


Denna ring älskar jag. Supersnyggt med olika färger på namnen! :) Blev sugen på att göra en till mig själv. Dock med andra namn. :) Denna ring är 1,1 cm bred och bokstäverna är 1,6 mm stora. :)

2 kommentarer:

  1. Tack snälla du för min ring med olika färger blev så mycket finare än jag kunde föreställa mig.;) barnen tyckte den var jättefin med.!!
    God jul.!

    SvaraRadera
  2. Fick just hem mina fina ringar... kommer att skriva om dem lite längre fram och då länka till dig. Jag är supernöjd!!!

    Sen gillar jag dina tankar om namnet.. jag tyckte faktiskt inte om mitt namn i en period i högstadiet för då ville jag heta något vanligt.. men nu gillar jag det!

    /Liv som blir Vida på spanska :)

    SvaraRadera