onsdag 14 december 2011

Det kommer mera!

Älskad studievän.
Detta beställde ett par studiekamrater i ett annat lärcentra till sin pluggkompis. En gullig gest och ett snyggt smycke ;)

Detta halsband beställde en tjej i min studiegrupp till sin systerson i doppresent. Det är tänkt tills han blir lite äldre och hon ville ha en lite rockigare stil på det. Vingarna hänger löst bakom brickan och man skymtar dem även ovanifrån. :) Underbart smycke och jag blev sugen på att göra något liknande till mig själv. :)



För ett tag sedan beställde en tjej halsband till sina studiekamrater. Nu ville hon beställa två halsband till sina barndomsvänner som brukar kalla varandra för tant. ;) Gulligt och genomtänkt, och det får då en verklig betydelse. :)





En härlig ring med ett stort avlångt brunt hjärta! Urläcker, och jag funderar på att behålla den till mig själv men som sagt, först till kvarn... ;)


Denna beställde min bror till sin donna :) Glad för hans skull!
En brun trasselring med hjärtanberlock!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar