tisdag 21 juni 2011

Smått och gott!

Härligt körsbärshalsband! :)

Härligt änglahalsband i frostad plexiglas! Enkelt och väldigt vackert.

Jag hjärtar dig! :) Hjärtanhänge i stainless steel där innerhjärtat är löst hängande för att ge en snygg effekt till smycket!


Som ni märker så är jag en riktig hjärtan-tjej! :)

Stretchring. Varför inte ha fler på samma finger?! Söta, dekorativa och smarta då de är gjorda i stretchtråd.

Jag har glömt bort alla härliga trasselringar ett tag! Men de är ju barnsligt härliga, och som en snygg och rolig detalj! De förgyller kan man säga! :)

Har man inte redan en prins kan man alltid bära en ring med en groda på. Då kanske den suger åt sig alla prinsar? Vad tror ni om den teorin? :) Den har i alla fall en oemotståndligt häääärlig grön färg! :)

För att inte tala om denna isande blå färgen! :)

Gillar även denna koppar/guldaktiga färgen otroligt mycket. Alla färger har så klart sin charm, men visst har jag fått mig några favoriter. Detaljen på denna ring är en kvinnorhand som håller ett hjärta! :)

Jag är lite halvledsen då min älskade ring är på vift. Make my day-ringen gillar jag skarpt, så jag får väl sluta leta, då brukar ju sakerna komma till sin rätta igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar