fredag 17 juni 2011

Come with peace!

Dessa örhängen med vita duvor är så vackra! Fredsduvor, brevduvor, kalla dem vad du vill, men att de är rogivande är det inget tvivel om! :) Pricken över i:et är de härliga trekantshängena!
Läckra örhängen med turkosa inslag av både härliga pärlor och en minibjällra! :)

Denna ringen är jag stormförtjust i! Härlig hjärtan-ring med justerbar ringstomme!


Mina ringar och jag älskar dom verkligen! Så härligt att bära ringar som betyder något speciellt för en själv! :)





2 kommentarer:

  1. hej.
    vilka underbara smycken du gör, jag blir helt salig.!
    jag har 2 frågor.
    1 vad är den smalaste ringen du har som du kan skriva ett namn på.? och 2 den gröna trasselringen med grodan, är den till salu.?? how much.;)

    Mvh Jenny
    jen.lidenalv@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny! :)
    Japp, syskonhalsbanden gör jag även på beställning! Det skulle säkert bli omtyckt, min dotter blev väldigt mallig! ;)

    Den smalaste ringen som jag stansat in namn på är ca 4 mm och då använde jag 1,6 mm bokstäver. Traselringen med grodan kan jag göra ett specialpris på. Jag har inte fler "grodor" hemma,så detta är den enda... Jag har haft den på mig vid endast två tillfällen. Ord. pris för trasselringarna är 149 kr, men du kan få köpa den för 99 kr.

    Kram

    SvaraRadera