lördag 22 september 2012

Julklappsdags!


Tiden går fort när man har roligt, inte sant!? :) Det lackar faktiskt mot jul och julklappsplanering, oavsett vi inte vill se vita flingor dala ned än... ;) Tänkte vara snäll ;) mot er och hjälpa till att underlätta för er redan nu! Smycka dina nära och kära i jul vetja! :) Beställ redan nu julklapparna och luta er tillbaks i soffan under december månad när alla andra springer omkring och panikhandlar. Ta istället en kopp glögg och njut av pepparkakan, medans ögonen vilar på er smyckesklappar som kommer glädja andra!
Välkommen!

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag skulle vilja göra en beställning med smycken av dig. Hur får ja kontakt med dig? Med vänlig hälsning, Liza

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! :)
      Roligt att du gillar mina smycken! Beställningar brukar göras genom min smyckesmail, emma.ex.animo@gmail.com
      Den länkas man till genom min smyckesblogg, högst upp till höger.
      I mailet skriver du vad det är för typ av smycke du är intresserad av och så bollar vi ideér fram och tillbaks om något är oklart. :) När du bestämt vad du vill beställa, så tillverkar jag smycket och när det är klart för du över pengar och när de kommit in, skickar jag smyckena. Låter det bra? :)

      MVH Emma

      Radera