torsdag 22 september 2011

Tänkte visa några av MINA favoritringar...

Fotosmycken provade jag på att göra för ett tag sedan, vilket jag snart ska göra igen! Det var både roligt att göra dem och väldigt fina och personliga! Något med mina kära barn blir det nästa gång!


Hjärtanringen är ju såklart sweet, men mina namn och budskapsringar gååår ju inte att tröttna på! Jag har massa idee´r på namnsmycken till mig..Bara att sätta fart... ;)

Trasselringar i alla möjliga former, färger och utsmyckningar. I like!


Smala, som breda ringar!

Stretchringar med fina pärlor på...

Denna ring är efterlängtad! VART håller du hus? Ville ha en stor ring med ett bra budskap på. Klappat och klart. Strax därefter satt det en på mitt finger, men nu är den väck... Får väl tillverka en ny! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar