måndag 14 mars 2011

Beställningar färdiga för leverans!


 



Det är riktigt läckert faktiskt, och det blir lite extra med två, även om de är smalare. :) Sedan kan man ju ha fler ringar, så att man kan byta ut efter humör och tillfälle! :)



Anna och Mira instansat. Det syns lite dåligt på bilden tyvärr, då det är ofärgad text.
Nu väntar jag på kompletteringssvar från några på redan påbörjade beställningar, men när dessa är gjorda, är det bara att fortsätta tillverka! Det kommer fler och fler beställningar hela tiden! Detta glädjer mig verkligen! Dags att beställa hem lite nya smyckesdelar kanske?! :)
Jag hoppas att jag snart kan få göra en sådan här ring till mig själv. Bara det att min sambo ska bli lite mer medgörlig vad gäller namnförslaget till bebisplutten i magen! :) Provade ringen flera gånger och det kändes riktigt bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar