lördag 26 februari 2011

Tassels it is! :)

Jag har min smyckeskund Linda Palm att tacka för att tassels har kommit även in i min smyckesvärld! :)
Man har ju sett Maria Montasami-reklamen på tv och jag tyckte att hon är urlöjlig med sina tassels ;) Men tiden gick och jag började tycka att de kunda vara lite ful/snygg/coola på något sätt. Till slut kom en förfrågan om tassels och på den vägen är det! Men eftersom jag är så flitig ;) vill jag inte köpa färdiga, utan tillverka dem själv!Det kommer väl komma en rad olika varianter, men detta är första omgången! :)  
Denna är ju underbar! :) Härligt gammeldags rosa med glitter/metalltråd!


En liten mindre silverglittrig tassel!

En lång silvrig härlig liten godsak!




Härlig svart tassel med satintråd!


Tassels som halsband, örhängen, mobilsmycke, väsksmycke? ja, vad du vill... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar