tisdag 4 januari 2011

2011=nya smycken!

Trasselarmbanden är omtyckta och går självklart att beställa med andra färger på pärlorna och andra lås! :)


Detta armband valde jag att behålla i sin enkelhet. Länken som är grov och dubbel är läcker i sig tillsammans med ett enkelt handgjort toggellås!

Enkla svartskimrande glaspärlor som örstift är klassiska och fungerar ALLTID! Vardag som fest...

Detta ÄLSKAR jag! En stor körsbärsklase runt halsen, som hänger ned på magen blir en snygg detalj till den svarta! :) Mörkröd härlig färg...

En fin mörkröd/metallic blomma på ett silverfärgat hänge blir ett snyggt halssmycke! :) Runt blomman har jag virat enkel silverfärgad tråd, vilket ger smycket en ytterligare fin effekt!


Matchande körsbärsblommor till öronen? Jatack, jag ska ha det i alla fall! Härligt söta men ändå snygga på samma gång. Jodå, det går faktiskt vara snygg och söt på samma gång! :)

Enkla glasfärgade hjärtan på stift. Vackert i sin enkelhet!

Likadana, fast i en härlig mörkröd färg!

Detta beställde min sambos kusin. Namnen hon valde var sin son, sambo och hundarnas namn! Vem/vilka vill du bära med dig!? ;) Det blir jätteläckert på en flätad läderrem med magnetlås!

Ett trasselarmband till! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar