torsdag 27 maj 2010

Dessa smycken ska jag ha på bröllopet! :)



Jag ska ha en lila klänning på mig, svarta klackskor i nät/tyg vilka är fulla med svarta paljetter ( låter kanske inte så snyggt, men de är jättefina)! :) Till detta blir det nog en svart kavaj eller en vit, men det lutar åt den svarta då jag tänkte köra svart/lila. Köpte ett hårspänne, eller ja, det är en hårnål som har en lila/svart fjäril i något fjäderliknande material, den ska jag ha i håret som ska bli ett stoort hår med lockar och halvuppsättning! Smyckena gjorde jag klart igår och det är dessa godingar ni ser här. Färgerna är svart, lila i en ljusare nyans på halsbandet och en mörkare nyans på armbandet, grå och glas. På halsbandet limmade jag fast svarta aluminiumrosor på de ovala stenarna, vilket får en gullig/ romantisk touch.

Örhängena är enkla men ändå stilfulla! :) Hoppas att det blir kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar