måndag 8 mars 2010

Nya smycken... :)

Här kommer lite nya smycken....  Dessa armband som ni ser nedan gjorde jag precis innan jag åkte iväg på klassfesten i Lördags. Tyckte att det vore snyggt med många armband tillsammans, vilket blev ett bra resultat. :)
Dessa örhängen beställde pappa åt sin sambos ena dotter. :)
Denna trasselring beställde en tjej för ett litet tag sedan. Jag hoppas att den passade henne och att hon är nöjd.
                                            Denna ringen pryder numera mitt finger. :) En stretchring.
Detta armbandet älskar jag verkligen. Härligt när man kan haka på favoritberlockerna på sin länk. Lite åt Thomas Sabohållet... :P Fast med min touch på såklart, vilket även är bättre... :P
Detta halsband beställde min pappa till sambons andra dotter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar