torsdag 4 februari 2010

Mina budskapsringar/ krumelurer... :)

Jag pimpade tjejens katthalsband lite förut, så nu har gon färgad text på sitt namn också! Klart som katten ;) att katten ska vara fin hon också! :) Rött ska det vara! Igår hittade jag den "ringen" som det står; själar tar aldrig farväl på,
vilken jag gjorde för mer än ett år sedan... Jag kom på att detta ska bli bli mina  budskapsringar/ krumelurer... :) Mycket riktigt! Jag emaljerade den och tyckte att detta kan ju bli riktigt bra och roligt! Igår gjorde jag ormen eller vad man ska kalla den.... :) Stansade in ett latinskt ordspråk; dum spiro spero, vilket betyder; så länge jag lever så hoppas jag!
Stansade även in ett hjärta och färgade rött... :)
Sweet och det gillar jag skarpt! Så igår var jag och köpte mer sådan "tråd", då nu är det fritt fram att beställa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar