tisdag 21 februari 2012

Örhängenas dag!

Vissa firar semledagen idag, men jag kör på örhängenas dag! :)
här kommer det nyaste nya!
Stora dekorativa örhängen. Ser ut som flätad länk i två cirklar.


Blått är flott! Jag älskar dessa örhängen i underbart blå färg. De är i trä och väldigt lätta att bära. Det finaste är formen på rosen och dess enkelhet men ändå detaljrikedom. Jag älskar dem i alla fall och skulle vilja ha ett par var i regnbågens alla färger.

Svart går alltid hem! Jag älskar dessa svarta stilrena men ändså söta örhängen. De är i trä och väldigt lätta att bära. Det finaste är formen på rosen och dess enkelhet men ändå detaljrikedom. Jag älskar dem i alla fall och skulle vilja ha ett par var i regnbågens alla färger.


Underbart söta hjärtanhängen med utskurna hjärtan och söt ros inuti.



 .Små, enkla, stilrena rosärhängen.
Stora örhängen med metallhängen, vilka har utskurna blomliknande figurer. väldigt dekorativa!


Dessa svarta stora örhängen är i trä och då väldigt lätta att bära. De är väldigt dekorativa med bland annat fjärilar utskurna i mönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar